Zarządzenie Nr 295/17 z dnia 2017-12-12 w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie

Data wydania 2017-12-12
Tytuł Zarządzenie Nr 295/17 z dnia 2017-12-12 w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie
Numer 295/17

 Zarządzenie Nr 295/17

Burmistrza Knyszyna

z dnia 12 grudnia 2017 r.

     w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Wprowadzam Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Z chwilą wejścia w życie zarządzenia, traci moc Zarządzenie Nr 264/17 Burmistrza Knyszyna z dnia 2 sierpnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagrodzenia pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie.

§ 3. Zarządzenie wchodzi życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracownikom z mocą obowiązywania od dnia 1 stycznia 2018 r.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Knyszyn

Wytwarzający/odpowiadający: Sekretarz Gminy - Robert Kondrakiewicz

Data wytworzenia: 2017-12-12

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data modyfikacji: 2018-01-05

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2018-01-05