Zarządzenie Nr 266/21 z dnia 2021-03-08 w sprawie powołania zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Knyszynie
Data wydania | 2021-03-08 |
---|---|
Tytuł | Zarządzenie Nr 266/21 z dnia 2021-03-08 w sprawie powołania zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Knyszynie |
Numer | 266/21 |
Zarządzenie Nr 266/21
Burmistrza Knyszyna
z dnia 8 marca 2021 r.
w sprawie powołania zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Knyszynie.
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Zespół koordynatorów do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:
1) Pan Robert Kondrakiewicz – Przewodniczący Zespołu – Sekretarz Gminy,
2) Pan Marcin Buńkowski – Zastępca Przewodniczącego Zespołu – koordynator do spraw dostępności architektonicznej, Kierownik Referatu Gospodarczego,
3) Pani Urszula Citkowska – Sekretarz Zespołu – koordynator do spraw dostępności cyfrowej, Referent ds. rozwoju i promocji gminy,
4) Pan Łukasz Krysiewicz – Członek Zespołu – koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej, Informatyk Urzędu,
5) Pani Agnieszka Matwiejczyk – Członek Zespołu – koordynator do spraw dostępności w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Knyszynie, Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knyszynie,
6) Pani Urszula Marta Puławska – Członek Zespołu – koordynator do spraw dostępności w Obsłudze Finansowo-Księgowej Szkół Gminy Knyszyn, Kierownik Obsługi Finansowo-Księgowej Szkół Gminy Knyszyn,
§ 2. Do zadań Zespółu należy w szczególności:
1) realizacja zadań określonych w art. 14 ust. 2, 3 i 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062),
2) inicjowanie zmian przepisów i procedur obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Knyszynie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3) przyjmowanie i przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski z obszaru dostępności.
§ 3. Do zadań Przewodniczącego Zespołu należy:
1) zwoływanie i prowadzenie posiedzeń Zespołu,
2) kierowanie pracami Zespołu,
3) ustalenie harmonogramu prac Zespołu,
4) zatwierdzenie dokumentów opracowanych przez Zespół, w tym projektu raportu o stanie zapewnienia dostępności.
§ 4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Zespołu jego obowiązki wykonuje Zastępca Przewodniczącego Zespołu.
§ 5. Dokumentację w zakresie zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym z prac Zespołu, prowadzi Sekretarz Zespołu.
§ 6. Zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do czynnej współpracy z Zespołem do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metryka strony