Zarządzenie Nr 266/21 z dnia 2021-03-08 w sprawie powołania zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Knyszynie

Data wydania 2021-03-08
Tytuł Zarządzenie Nr 266/21 z dnia 2021-03-08 w sprawie powołania zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Knyszynie
Numer 266/21

Zarządzenie Nr 266/21

Burmistrza Knyszyna

z dnia 8 marca 2021 r.

   w sprawie powołania zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Knyszynie.  

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję Zespół koordynatorów do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w następującym składzie:

1)    Pan Robert Kondrakiewicz – Przewodniczący Zespołu – Sekretarz Gminy,

2)    Pan Marcin Buńkowski – Zastępca Przewodniczącego Zespołu – koordynator do spraw dostępności architektonicznej, Kierownik Referatu Gospodarczego,

3)    Pani Urszula Citkowska – Sekretarz Zespołu – koordynator do spraw dostępności cyfrowej, Referent ds. rozwoju i promocji gminy,

4)    Pan Łukasz Krysiewicz – Członek Zespołu – koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej, Informatyk Urzędu,

5)    Pani Agnieszka Matwiejczyk – Członek Zespołu – koordynator do spraw dostępności w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Knyszynie, Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knyszynie,

6)    Pani Urszula Marta Puławska – Członek Zespołu – koordynator do spraw dostępności w Obsłudze Finansowo-Księgowej Szkół Gminy Knyszyn, Kierownik Obsługi Finansowo-Księgowej Szkół Gminy Knyszyn,

§ 2. Do zadań Zespółu należy w szczególności:

1)    realizacja zadań określonych w art. 14 ust. 2, 3 i 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062),

2)    inicjowanie zmian przepisów i procedur obowiązujących w Urzędzie Miejskim w Knyszynie w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

3)    przyjmowanie i przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski z obszaru dostępności.

§ 3. Do zadań Przewodniczącego Zespołu należy:

1)    zwoływanie i prowadzenie posiedzeń Zespołu,

2)    kierowanie pracami Zespołu,

3)    ustalenie harmonogramu prac Zespołu,

4)    zatwierdzenie dokumentów opracowanych przez Zespół, w tym projektu raportu o stanie zapewnienia dostępności.

§ 4. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Zespołu jego obowiązki wykonuje Zastępca Przewodniczącego Zespołu.

§ 5. Dokumentację w zakresie zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym z prac Zespołu, prowadzi Sekretarz Zespołu.

§ 6. Zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do czynnej współpracy z Zespołem do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Knyszyn

Wytwarzający/odpowiadający: Sekretarz Gminy - Robert Kondrakiewicz

Data wytworzenia: 2021-03-08

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data modyfikacji: 2021-03-10

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2021-03-10