Zarządzenie Nr 249/21 z dnia 2021-01-18 w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do wydawania decyzji ...

Data wydania 2021-01-18
Tytuł Zarządzenie Nr 249/21 z dnia 2021-01-18 w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do wydawania decyzji ...
Numer 249/21

Zarządzenie Nr 249/21

Burmistrza Knyszyna

z dnia 18 stycznia 2021 r.

                 w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do wydawania decyzji administracyjnych i podpisywania dokumentów i pism.

Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn zm.) oraz art. 268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.) zarządzam co następuje:

 

§ 1. Upoważniam poszczególnych pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do wydawania w moim imieniu decyzji administracyjnych i podpisywania dokumentów i pism w sprawach:

 

1) Pani Edyta Rożko – Inspektor ds. nieruchomości, geodezji i zamówień publicznych:

a)  naliczania czynszu dzierżawnego, opłat za użytkowanie wieczyste,

b) podziału i rozgraniczeń nieruchomości,

c)  nazewnictwa ulic i placów oraz oznaczenia nieruchomości numerami porządkowymi,

d) wglądu do bazy danych i części opisowej ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS.

 

2) Pani Agnieszka Kakareko – Inspektor ds. czystości i porządku:

a)  opłat adiacenckich,

b) opłat planistycznych,

c)  wglądu do bazy danych i części opisowej ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS.

 

3) Pan Marcin Buńkowski – Zastępca Kierownika Referatu Gospodarczego:

a)  wydawania wypisów oraz wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

b) wydawania wypisów oraz wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,

c)  warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego.

d) wglądu do bazy danych i części opisowej ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS.

 

4) Pan Michał Jankowski – pomoc administracyjna:

a)  wydawania dokumentów stwierdzających tożsamość,

b) ewidencji ludności,

c)  działalności gospodarczej,

d) Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

e)  udzielania informacji adresowej,

f)  wydawania zezwoleń alkoholowych,

g) sporządzania spisów wyborców,

h) wydawania zaświadczeń o prawie do głosowania,

i)   zawiadaniania o zmianie w rejestrze wyborców,

j)   aktów pełnomocnictwa w wyborach.

 

5) Pani Paulina Olesiewicz – Referent ds. podatków i opłat:

a)  wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego,

b) wymiaru podatku od środków transportowych,

c)  wydawania zaświadczeń dotyczących spraw podatkowych i stanu majątkowego,

d) odroczenia płatności, umorzenia oraz wprowadzenia zmian w wymiarze łącznego zobowiązania pieniężnego,

e)  zwrotu części podatku akcyzowego dla podatników podatku rolnego,

f)  wglądu do bazy danych i części opisowej ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS.

 

6) Pani Mirosława Reszeć – Inspektor ds. wymiaru podatku od nieruchomości:

a)  wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego,

b) odroczenia płatności, umorzenia oraz wprowadzenia zmian w wymiarze podatku od nieruchomości i podatku rolnym,

c)  wydawania zaświadczeń dotyczących spraw podatkowych i stanu majątkowego,

d) wglądu do bazy danych i części opisowej ewidencji gruntów i budynków w programie EWOPIS.

 

7) Pani Iwona Wasiluk – Referent ds. księgowości podatkowej:

a)  wszczynania postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności (upomnienia, tytuły wykonawcze) – postępowanie egzekucyjne zaległości podatkowych, 

b) wydawania zaświadczeń dotyczących zaległości podatkowych oraz zaświadczeń i pism dotyczących spraw podatkowych i stanu majątkowego.

 

8) Pani Ewa Suchocka – Podinspektor ds. księgowości:

a)  windykacji należności (wystawianie wezwań do zapłaty oraz kierowanie spraw na drogę sądową) z tytułu opłat adiacenckich i planistycznych, opłat za zajęcie pasa drogowego, kar za ścinkę drzew oraz innych opłat nieobjętym systemem naliczania.

 

9) Pani Ilona Barbara Mosiejewska – Inspektor ds. płac:

a)  wydawania zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników,

b) wystawiania deklaracji PIT-11, PIT-4, PIT-8A,

c)  wystawiania i podpisywania not obciążeniowych i uznaniowych.

 

10) Pani Magdalena Zdanowicz – Inspektor ds. księgowości:

a)  wszczynania postępowania zmierzającego do przymusowego ściągania należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – wystawianie upomnień oraz tytułów wykonawczych,

b) wydawania postanowień o sposobie zarachowania wpłaty,

c)  zawiadomienia o zajęciu innej wierzytelności pieniężnej,

d) wystawiania wezwań do zapłaty z tytułu nieuregulowanych należności za dostawę wody i odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości płynnych, czynsze najmu, usługę c.o. i kierowanie na drogę postępowania sądowego.

e)  wystawiania i podpisywania not obciążeniowych i uznaniowych.

 

11) Pan Adam Masłowski – Podinspektor ds. obsługi infrastruktury komunalnej gminy:

a)  naliczanie opłat z tytułu poboru wody i odprowadzania ścieków,

b) zmiany stosunków wodnych,

c)  pozwoleń wodno-prawnych, stref ochrony sanitarnej oraz stosownych pozwoleń i umów,

d) uzgodnienia lokalizacji sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,

e)  wydawanie warunków przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,

f)  odbiór sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.

 

§ 2. Traci moc Zarządzenie Nr 148/20 Burmistrza Knyszyna z dnia 12 marca 2020 r. w sprawie upoważnienia pracowników Urzędu Miejskiego w Knyszynie do wydawania decyzji administracyjnych i podpisywania dokumentów i pism.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Knyszyn

Wytwarzający/odpowiadający: Sekretarz Gminy - Robert Kondrakiewicz

Data wytworzenia: 2021-01-18

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data modyfikacji: 2021-02-15

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2021-02-15