Zarzadzenie Nr 12/03

ZARZĄDZENIE  Nr  12/03

BURMISTRZA KNYSZYNA

z dnia 08 kwietnia 2003 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert przetargowych na równanie dróg gminnych wiosną 2003r.

 

Na podstawie art. 20 a ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych (Dz. U. Nr 119, poz. 773) zarządza co następuje:

§        1

Powołuje się Komisję Przetargową do oceny i wyboru ofert w następującym składzie:

Janina Płońska         - Przewodniczący

Robert Sidorski        - Sekretarz

Robert Kondrakiewicz              - Członek

Ryszard Romanowski              - Członek

§        2

Komisja dokonuje oceny czy dostawcy lub wykonawcy spełniają wymagane warunki oraz ocenia oferty i proponuje wybór oferty najkorzystniejszej.

§        3

Komisja Przetargowa będzie działać zgodnie z Regulaminem Pracy, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§        4

Komisja rozpoczyna pracę z dniem powołania.

§        5

Zamawiający zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

§        6

Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

§        7

Ogłoszenie wyników przetargu nastąpi po zatwierdzeniu przez Burmistrza proponowanej przez Komisję Przetargową oferty najkorzystniejszej.

§        8

Zobowiązuje się Komisję do zachowania pełnej tajności prac i sporządzonych przez nią protokołów.

§        9

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz

mgr Andrzej Matyszewski

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1

Regulamin pracy

 

Komisji Przetargowej, powołanej do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne, oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

1.       Komisja działa w oparciu o Zarządzenie Nr .../03 Burmistrza Knyszyna z dnia ........... 2003r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru ofert przetargowych na ....................................................................................................................................................

1.1.     Komisja rozpocznie działalność z dniem powołania.

1.2.     Komisję obowiązują przepisy ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych (Dz. U. Nr 76, poz. 344 z późn. zm.), przepisów aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz postanowienia niniejszego regulaminu.

1.3.     Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

1.4.     Członkowie Komisji rozpoczynają pracę dotyczącą oceny złożonych ofert, składając oświadczenie wg wzoru ZP-21.

2.        Do zadań Komisji należy:

2.1.     Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

2.2.     Publiczne otwarcie ofert i sporządzenie odpowiedniego protokołu.

2.3.     Dokonanie oceny złożonych ofert i wybranie oferty najkorzystniejszej.

2.4.     Dokonanie wyboru nowego oferenta, spośród złożonych ważnych ofert, w przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego oferta została wybrana.

3.        Komisja zakończy swoją działalność w dniu podpisania umowy.

4.        Komisja ma prawo odrzucić wszystkie oferty bądź unieważnić przetarg na podstawie art. 27a i 27b ustawy o zamówieniach publicznych.

5.        Otwarcie ofert.

5.1.     Komisja dokona publicznego otwarcia ofert w terminie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

5.2.     Przewodniczący Komisji przedstawi zebranym:

-          Skład komisji przetargowej,

-          Nazwy oferentów, których oferty zostały uznane za nieważne z powodu złożenia ich po wyznaczonym terminie,

-          Oferty, okazując iż złożone one zostały w stanie nieuszkodzonym oraz nie noszą śladów wskazujących na próbę naruszenia ich tajemnicy

5.3.     Przewodniczący Komisji zwróci się do oferentów z zapytaniem czy chcą złożyć oświadczenia przed otwarciem ofert.

5.4.     Po otwarciu każdej oferty Przewodniczący odczyta:

-          nazwa i adres oferenta,

-          cenę oferty,

-          liczbę kolejno ponumerowanych stron, na których złożona została oferta

5.5.     Przed zamknięciem części jawnej posiedzenia Przewodniczący Komisji może poinformować zabranych o przewidzianym terminie rozstrzygnięcia postępowania.

6.        Ocena złożonych ofert.

6.1.     W trakcie złożonych ofert Komisja określi, czy każda z ofert:

-          odpowiada warunkom i zasadom określonym w Ustawie o zamówieniach publicznych i SIWZ,

-          została podpisana przez uprawnionego przedstawiciela oferenta,

-          Komisja dokona sprawdzenia ofert pod kątem oczywistych pomyłek, zgodnie z ustaleniami SIWZ, a w przypadku ich stwierdzenia odnotuje w protokole.

6.2.     Komisja przedłoży korekty oczywistych pomyłek do akceptacji oferenta.

6.3.     W przypadku uznania przynajmniej jednej z ofert za nieważną z powodu błędów formalnych, Komisja dokona oceny spełnienia warunków wymaganych przez oferentów i odnotuje wyniki w protokole postępowania przetargowego.

6.4.     Członkowie Komisji dokonują oceny złożonych ofert:

-          Komisja sporządzi streszczenie i porównanie złożonych ofert.,

-          W przypadku odrzucenia wszystkich ofert, Komisja zamieści uzasadnienie w protokole postępowania przetargowego.

7.        W przypadku udziału w pracach Komisji rzeczoznawców lub biegłych, Komisja odnotuje ich nazwiska w protokole z postępowania przetargowego.

8.        W przypadku nie podpisania umowy przez oferenta, którego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza, Komisja dokona ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert uznanych za ważne.

9.        Komisja sporządza ogłoszenie o wyborze oferty.

10.      Po podpisaniu Protokołu postępowanie przez Komisję i jego zatwierdzeniu przez kierownika jednostki organizacyjnej zamawiającego wyniki postępowania podaje się do publicznej wiadomości i niezwłocznie powiadamia się na piśmie oferentów, którzy złożyli oferty.

 

  

Burmistrz Knyszyna

Andrzej Matyszewski

 

Metryka strony

Udostępniający: Burmistrz Knyszyna

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Bagiński

Data wytworzenia: 2003-04-08

Wprowadzający: Krzysztof Bagiński

Data wprowadzenia: 2003-11-18

Data modyfikacji: 2003-11-18

Opublikował: Krzysztof Bagiński

Data publikacji: 2003-11-18