Zamówienie Nr 226455-2013 z dnia 2013-10-29 - Przetarg na dostawę samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

Tytuł Przetarg na dostawę samochodu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer 226455-2013
Data wydania 2013-10-29

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.knyszyn.pl

 

Knyszyn: DOSTAWA SAMOCHODU 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Numer ogłoszenia: 226455 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knyszyn , ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn, woj. podlaskie, tel. 085 7279971, faks 085 7279970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wolnego od wad samochodu, nadwozie typu BUS 9 - osobowego, dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg. Wymagana jest homologacja auta bazowego - bus 9 osobowy (fabryczna) oraz homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub badanie techniczne potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: możliwość przewożenia jednej osoby na wózku inwalidzkim. Dane techniczne pojazdu 1. Silnik: a) Pojemność skokowa min. - 1900 m³, b) Moc silnika min. - 120 KM, c) Wysokoprężny turbo diesel. 2. Parametry eksploatacyjne pojazdu: a) Spełnia normy emisji spalin EURO 5, b) Zużycie paliwa w cyklu mieszanym max. 9 l/100 km. 3. Napęd a) Rodzaj: napędzana oś przednia lub tylna, b) Skrzynia biegów manualna min. 6 biegowa (5+wsteczny), c) Elektroniczny układ stabilizacji jazdy ESP lub równoważny. 4. Układ hamulcowy: a) Dwuobwodowy, hydrauliczny, b) Hamulce tarczowe przednie i tylne, c) Hamulce z systemem ABS, d) Hamulce z systemem wspomagania nagłego hamowania EBD lub równoważnym. 5. Podwozie: a) Minimalny rozstaw osi - 3000 mm, b) Dodatkowy komplet kół zimowych. 6. Nadwozie: a) Fabrycznie przystosowany do przewozu 9 osób (homologacja), całkowicie przeszklony, b) Nadwozie tapicerowane z podsufitką, c) Fotele pasażerów standardowe, d) Podłoga antypoślizgowa, e) Szyby termoizolacyjne, przyciemniane w części pasażerskiej fabrycznie lub folią w uzgodnieniu z zamawiającym, f) Kolor i rodzaj lakieru: dowolny (preferowany jasny), g) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, h) Fotel pasażera (opiekuna) - podwójny, i) II rząd siedzeń - siedzenie trzyosobowe w układzie 2+1, j) III rząd siedzeń - siedzenie trzyosobowe, k) Drzwi boczne prawe przesuwane, l) Drzwi tylne (klapa) przeszklone, m) 3 punktowe pasy bezpieczeństwa przy fotelach w kabinie, n) Reflektory halogenowe (przeciwmgłowe), o) Światła dzienne, p) Minimalna długość pojazdu 4900 mm. 7. Wyposażenie: a) Klimatyzacja manualna, półautomatyczna lub automatyczna, b) Poduszka powietrzna kierowcy, c) Poduszka powietrzna dla dwóch pasażerów, d) Elektrycznie sterowane szyby przednie, e) Elektrycznie sterowane lusterka boczne, f) Centralny zamek zdalnie sterowany, g) Wspomaganie kierownicy, h) Regulacja koła kierownicy w dwu płaszczyznach, i) Fabryczna instalacja radiowa + radio samochodowe CD, MP3 z głośnikami, j) Oświetlenie przedziału pasażerskiego, k) Dywaniki gumowe, l) Koło zapasowe pełnowymiarowe, m) Apteczka, n) Trójkąt ostrzegawczy, o) Zestaw narzędzi i podnośnik, p) Dodatkowa gaśnica o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu. 8. Zabudowa specjalna: a) Przystosowany do wjazdu i zamocowania jednego wózka inwalidzkiego, b) Homologacja pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych lub badanie techniczne potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (dokumentacja powinna być dostarczona w terminie max. 30 dni od dnia zarejestrowania pojazdu). 9. Serwis: a) Minimalna gwarancja na silnik i podzespoły - 24 miesiące, b) Minimalna gwarancja na powłokę lakierniczą- 24 miesiące, c) Minimalna gwarancja na perforację nadwozia - 120 miesięcy, d) Autoryzowana stacja serwisowa w obrębie 50 km od Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN /słownie: trzy tysiące złotych/. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 53 8076 0001 0000 1209 2000 0030 PBS Knyszyn z adnotacją: Wadium: dostawa samochodu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za speniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zał. nr 4 do SIWZ)
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. 3) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knyszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Knyszynie ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn - pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 09:20, miejsce: Urząd Miejski w Knyszynie ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn - sekeratriat (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Metryka strony

Udostępniający: Burmistrz Knyszyna

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Marta Puławska

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data wprowadzenia: 2013-10-29

Data modyfikacji: 2013-11-13

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2013-10-29