Zamówienie Nr Gk.271.1.2013 z dnia 2013-01-09 - Budowa stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Knyszynie

Tytuł Budowa stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz modernizacja oczyszczalni ścieków w Knyszynie
Numer Gk.271.1.2013
Data wydania 2013-01-09

Knyszyn: Budowa stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz modernizacji oczyszczalni ścieków w Knyszynie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12682 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knyszyn , ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn, woj. podlaskie, tel. 085 7279971, faks 085 7279970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knyszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz modernizacji oczyszczalni ścieków w Knyszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę stacji uzdatniania wody, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz modernizację oczyszczalni ścieków w Knyszynie. Budowa stacji uzdatniania wody obejmuje wykonanie urządzeń technologicznych uzdatniania wody w istniejącym budynku hydroforni, instalacji kanalizacji wewnętrznej, osadnika popłuczyn, dwóch zbiorników wyrównawczych wraz z rurociągami oraztowarzyszących instalacji elektrycznych. Modernizacja oczyszczalni ścieków obejmuje wyposażenie istniejącej oczyszczalni w ślimakową prasę do odwadniania osadu ściekowego. Budowa sieci wodociągowej obejmuje wykonanie sieci wodociągowej fi 160 będącej połączeniem dwóch istniejących sieci wodociągowych oraz wykonanie sieci wodociągowej fi 110. Budowa kanalizacji obejmuje wykonanie sieci grawitacyjnej fi 200 i fi 160, sieci tłocznej fi 90 oraz pompowni ścieków wraz z instalacjami elektrycznymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.24.00-6, 45.23.24.22-6, 45.23.24.23-3, 45.23.24.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.1. 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 53 8076 0001 0000 1209 2000 0030 PBS Knyszyn z adnotacją: Wadium. Budowa stacji uzdatniania wody, sieci kan. wod. oraz modernizacji oczyszczalni ścieków w Knyszynie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia wyrażające się w wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu inwestycji polegającej na budowie sieci wodociągowo - kanalizacyjnej lub budowie stacji uzdatniania wody lub budowie oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 złotych brutto każda (słownie: milion pięćset tysięcy złotych)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku; 2) w zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty objęte zamówieniem (przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni braku dostępu do pomieszczeń lub obszarów, w których wykonywane są roboty); b) braku dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy) - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni trwania awarii powodującej brak dostępu do mediów; c) opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający [od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy]; d) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa - wyłącznie o czas dokonywania zmian w projekcie, jeżeli nie jest w czasie wprowadzania zmian możliwe wykonywanie przedmiotu zamówienia, e) z powodu wystąpienia zamówień lub robót dodatkowych, jeżeli nie jest możliwe wykonywanie zamówienia podstawowego równolegle do wykonywania zamówienia (robót) dodatkowych - wyłącznie o okres wykonywania zamówienia (robót) dodatkowego, f) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia, g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron - wyłącznie na okres uniemożliwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 4. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.knyszyn.wrotapodlasia.pl/zamowien_i_przetarg.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Knyszynie ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn - pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Knyszynie ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn - pok. nr 12 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Burmistrz Knyszyna

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Marta Puławska

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data wprowadzenia: 2013-01-09

Data modyfikacji: 2013-02-20

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2013-01-09