Sposób doręczania dokumentów elektronicznych
Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miejskiego w Knyszynie
Zgodnie z rozporządzeniem
I. Adres elektronicznej skrzynki podawczej (ESP), za pomocą której można doręczać dokumenty elektroniczne do urzędu:
esp.knyszyn.pl
Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).
II. Adres poczty elektronicznej urzędu, za pomocą której można doręczać dokumenty elektroniczne (bez potwierdzania UPP):
sekretariat@knyszyn.pl
<
III. Dostarczenie dokumentów osobiście - w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu Urzędu Miejskiego w Knyszynie na następujących nośnikach danych:
a) pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0;
b) płyta CD/DVD.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru, w przeciwnym wypadku klientowi wystawione zostanie UPP w postaci papierowej.
<
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
-
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP - zgodnie z art. 20a ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne.
-
W przypadku ESP na platformie ePUAP wielkość załącznika do wiadomości nie może przekroczyć 3,5MB. Wielkość wiadomości nie posiada ograniczenia. W przypadku ESP na platformie CU WROTAPODLASIA przy składaniu wniosku obowiązuje limit 5MB. Limit ten dotyczy wniosku wraz z załącznikami.
-
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka strony