Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki mieniem i projektów
Knyszyn, 2 czerwca 2023 r.
Or.2110.1.2023
BURMISTRZ KNYSZYNA
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Podinspektora ds. gospodarki mieniem i projektów
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Knyszynie, ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn.
II. Wymiar czasu pracy: Pełny etat.
III. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. nieposzlakowana opinia;
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
6. wykształcenie wyższe;
7. dobra znajomość przepisów prawa w zakresie m.in. organizacji, funkcjonowania oraz zadań jednostek samorządu terytorialnego, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, gospodarki nieruchomościami;
8. umiejętności: umiejętność korzystania z przepisów prawa, obsługi komputera, pakietu Ms Office (w tym programu Excel, Word);
9. cechy osobowości: systematyczność, terminowość, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, bezkonfliktowość, samodzielność w podejmowaniu decyzji przy ocenie problematyki załatwiania spraw.
IV. Wymagania dodatkowe (pożądane):
1. wykształcenie wyższe i min. 1 rok stażu pracy, kierunek: ekonomia;
2. umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, umiejętność obsługi Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
3. cechy osobowości: życzliwość, dyspozycyjność, unikanie konfliktów w miejscu pracy, zdolność koncentracji.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Podstawowe:
1. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami (m.in. regulacja stanów prawnych nieruchomości);
2. prowadzenie spraw i postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych;
3. prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem, realizacją oraz aktualizacją strategii, planów lub innych dokumentów o podobnym charakterze związanych merytorycznie z zakresem kompetencji Referatu Infrastruktury i Promocji Gminy;
4. monitoring dostępnych środków finansowych, w tym z Unii Europejskiej, możliwych do pozyskania na finansowanie działań Gminy;
5. przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej, w tym gromadzenie danych niezbędnych do właściwego opracowywania dokumentacji aplikacyjnej, rozliczanie prowadzonych projektów;
6. sporządzanie niezbędnych opracowań, sprawozdań, analiz i dokumentacji dla potrzeb m.in. organów statystycznych i kontroli;
7. przygotowywanie archiwizacji akt na stanowisku pracy;
8. prowadzenie bieżącej sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;
9. wykonywanie innych zadań zleconych.
Nieregularne:
1. sporządzanie spisów statystycznych;
2. kontrola w zakresie określonym stosownym upoważnieniem;
3. rozpatrywanie i załatwianie interpelacji i wniosków radnych oraz skarg i wniosków mieszkańców;
4. udostępnianie informacji publicznej;
5. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem wyborów.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. usytuowanie stanowiska pracy: budynek piętrowy, schody, bez windy;
2. praca przy komputerze;
3. praca z petentem;
4. praca w terenie oraz wyjazdy służbowe;
5. wysiłek umysłowy;
6. wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym regulaminem wynagradzania.
VII. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
4. Kwestionariusz osobowy[1].
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
6. Referencje.
7. Kserokopie świadectw pracy.
8. Zaświadczenie o niekaralności[2].
9. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy[3].
10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych[4].
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymagane jest – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej).
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na wolne stanowisko należy przesłać na adres: Urząd Miejski w Knyszynie, ul. Rynek 39, 19-120 Knyszyn lub dostarczyć do sekretariatu Urzędu, w kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. gospodarki mieniem i projektów” w terminie do dnia 12 czerwca 2023 roku.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Szczegółowych informacji udziela Referat Organizacyjny, tel. (85) 727 99 81 lub 727 99 71.
IX. Dodatkowe informacje:
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.knyszyn.wrotapodlasia.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Knyszynie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru (za okazaniem dowodu tożsamości) – po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – tel. (85) 727 99 81 lub 727 99 71. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
[1] Wzór kwestionariusza osobowego dostępny jest w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Knyszynie.
[2] Zaświadczenie o niekaralności przedstawia tylko osoba wytypowana w drodze naboru do podpisania umowy o pracę.
[3] Wzór klauzuli informacyjnej dla kandydatów do pracy dostępny jest w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Knyszynie.
[4] Wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępny jest w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Knyszynie.
Metryka strony