Zameldowanie cudzoziemca

Karta informacyjna sprawy

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemca.

Opis procedury

Efekt załatwienia sprawy

Wnioskodawca otrzymuje z urzędu bezpłatne zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały.

Wnioskodawca otrzymuje na wniosek zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy. Opłata skarbowa za zaświadczenie wynosi 17 zł.

Sprawę prowadzi i informacji udziela:

Urząd Miejski w Knyszynie

ul. Rynek 39

19-120 Knyszyna

Referat Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego

tel. 85 727 99 92

email: um@knyszyn.pl

 

Warunkiem wszczęcia sprawy jest złożenie wniosku

Wniosek można złożyć:

  • osobiście

Czas załatwiania

Zameldowania dokonuje się niezwłocznie w obecności wnioskodawcy.

Opłaty

Czynności zgłoszenia zameldowania i wymeldowania nie podlegają opłacie skarbowej.

Opłatę skarbową (17 zł.) za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa i opłatę skarbową (17 zł.) za wydanie zaświadczenia wnosi się na rachunek bankowy:

11807600010000120920000010

Urząd Miejski w Knyszynie

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Akty prawne dotyczące sprawy

1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2015.388 j.t.). 2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej(Dz.U.2014.1628 ze zmianami. 3. Ustawa z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz.U.2013.1650 z późn. zm.). 4. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r., nr 220, poz. 1306 z późn. zm.).

 

Metryka strony

Udostępniający: Pukszta Agnieszka

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Marta Puławska

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data wprowadzenia: 2015-08-12

Data modyfikacji: 2015-08-12

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2015-08-12