Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
USTALENIE LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
|
PODSTAWA PRAWNA |
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); |
WYMAGANE DOKUMENTY |
1) wniosek o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu zawierający: - imię i nazwisko oraz adres zamieszkania lub nazwę i siedzibę podmiotu; - określenie: - granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na kopii mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku na kopii mapy ewidencyjnej, obejmującej teren, którego wniosek dotyczy, i najbliższe otoczenie tego terenu, - funkcji i sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, - zapotrzebowania na wodę, energię i sposobu odprowadzania lub oczyszczania ścieków oraz innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w szczególnych przypadkach sposobu unieszkodliwiania odpadów, - charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko lub jego wykorzystanie, gdy inwestycja nie wymaga przeprowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko w rozumieniu przepisów o ochronie środowiska, - dane dotyczące nieruchomości - nr. geod., położenie, powierzchnia, wykazanie dostępu działki inwestycyjnej do drogi publicznej (w przypadku, kiedy działka inwestycyjna nie przylega bezpośrednio do drogi publicznej); 2) załącznik graficzny określający planowany sposób zagospodarowania terenu oraz projektowane obiekty budowlane - 2 egz. 3) skrócony wypis ze skorowidza działek dla działek sąsiednich. 4) wypis z rejestru gruntów.
|
OPŁATY |
- opłata skarbowa - za wydanie decyzji 107 zł, - za przeniesienie decyzji na inną osobę 56 zł, |
TERMINY
|
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY miesiąc, a sprawy szczególnie skomplikowane - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku za pośrednictwem Burmistrza Knyszyna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. |
UWAGI |
Do terminów określonych na załatwienie sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu |
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
|
URZĄD MIEJSKI W KNYSZYNIE, UL. RYNEK 39, 19-120 KNYSZYN REFERAT INFRASTRUKTURY I PROMOCJI GMINY Pokój nr 10, Tel./fax.: 085 727 99 85, 70 e-mail: um@knyszyn.pl, strona internetowa : www.knyszyn.pl godziny pracy urzędu: pn. 800-1600, wt.-pt. 745-1545
|
Metryka strony