Kontrola w ZGKiM w 2009 r

 

PROTOKÓŁ

 

z kontroli przeprowadzonej w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Knyszynie (zwany w dalszej części protokołu ZGKiM), ul. Rynek 39, w dniach od 19.02.2009 r. do 06.03.2009 r., przez: Roberta Kondrakiewicza (Sekretarza Gminy Knyszyn), na podstawie upoważnienia Nr 3/2009 Burmistrza Knyszyna z dnia 18.02.2009 r.,

 

I. ZAKRES KONTROLI

1)      Sprawy administracyjno - gospodarcze

 

II. CHARAKTERYSTYKA KONTROLOWANEJ JEDNOSTKI

ZGKiM jest zakładem budżetowym gminy Knyszyn powołanym Uchwałą Nr XVIII/72/91 Rady Miasta i Gminy w Knyszynie z dnia 27 grudnia 1991 roku. ZGKiM posiada NIP 546-00-01-274 nadany przez Urząd Skarbowy w Mońkach, REGON 050436359. Siedziba ZGKiM znajduje się w Knyszynie, przy ul. Rynek 39.

Kierownikiem ZGKiM jest Pan Jan Edward Romanowicz, który sprawuje tę funkcje od dnia 3 grudnia 2007 r. Powierzenie tego stanowiska nastąpiło w drodze konkursu przeprowadzonego przez Urząd Miejski w Knyszynie

Wyjaśnień w trakcie kontroli udzielali:

-          Jan Edward Romanowicz – Kierownik ZGKiM,

-          Barbara Kudzinowska – Główny Księgowy ZGKiM,

-          Ilona Barbara Mosiejewska – Referent ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej.

oraz inni pracownicy w miarę zachodzących potrzeb.

 

III. STATUT

Aktualny Statut ZGKiM nadano w dniu 27 kwietnia 2006 r. Uchwałą Nr XXIX/208/06 Rady Miejskiej w Knyszynie.

Podstawowym zadaniem ZGKiM jest świadczenie usług komunalnych i mieszkaniowych, a w szczególności:

1)      Zarządzanie oraz administracja komunalnym zasobem mieszkaniowym,

2)      Zarządzanie gminną siecią wodociągowo – kanalizacyjną, a w szczególności obsługa eksploatacyjna i techniczna, przekazanych w użytkowanie urządzeń, budowa, modernizacja sieci, zapewnienie dostawy wody i odprowadzenia ścieków,

3)      Utrzymanie zieleni na terenie gminy Knyszyn,

4)      Utrzymanie czystości oraz wywóz nieczystości stałych i płynnych,

5)      Utrzymanie i eksploatacja składowisk odpadów komunalnych,

6)      Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Knyszyn,

7)      Prowadzenie targowiska i szaletów miejskich,

8)      Zarządzanie gminną siecią drogową, a w szczególności obsługa eksploatacyjna i techniczna dróg, budowa i modernizacja sieci drogowej wraz z infrastrukturą drogową,

9)      Innych usług z zakresu użyteczności publicznej.

 

IV. REGULAMIN ORGANIZACYJNY

§ 8 ust. 1 Statutu ZGKiM mówi: „Wewnętrzną organizację ZGKiM oraz szczegółowy zakres działania, podział czynności i odpowiedzialności pracowników określa Regulamin organizacyjny zakładu przyjmowany przez Kierownika ZGKiM”. Do chwili obecnej nie został opracowany Regulamin Organizacyjny ZGKiM.

 

V. REGULAMIN PRACY

Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy¹ (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) nie wprowadza się regulaminu pracy wówczas, gdy pracodawca zatrudnia mniej niż 20 pracowników. Poniżej przedstawiono stan zatrudnienia w ZGKiM w okresie styczeń 2008 – styczeń 2009.

Lp.

Miesiąc

Stan zatrudnienia

1

Styczeń 2008

19

2

Luty 2008

19

3

Marzec 2008

19

4

Kwiecień 2008

18,666

5

Maj 2008

17,333

6

Czerwiec 2008

17

7

Lipiec 2008

17

8

Sierpień 2008

17

9

Wrzesień 2008

17

10

Październik 2008

17,666

11

Listopad 2008

18,666

12

Grudzień 2008

20

13

Styczeń 2009

20

W grudniu 2008 oraz styczniu 2009 zatrudnienie w ZGKiM wynosiło 20 pracowników. W związku z zatrudnieniem 20 pracowników zachodzi obowiązek opracowania i wprowadzenia Regulaminu Pracy w ZGKiM. Kierownik ZGKiM jest w trakcie opracowywania regulaminu pracy.

 

VI. ZAKŁADOWY FUNDUSZ ŚWIADCZEN SOCJALNYCH

Zarządzeniem wewnętrznym Nr 3/04 Burmistrza Knyszyna dnia 22 października 2004 r. zatwierdzony został regulamin gospodarowania środkami Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Miejskiego w Knyszynie, Knyszyńskiego Ośrodka Kultury w Knyszynie, Przedszkola w Knyszynie, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Knyszynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Knyszynie.

ZGKiM podpisał w dniu 29 stycznia 2009 roku z Urzędem Miejskim w Knyszynie umowę na wspólną działalność socjalną (zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (Dz. U. z 1996 r. Nr 70, poz. 335 z późn. zm.).

ZGKiM dokonał w 2008 r. – zgodnie z zapisami ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych – odpisu podstawowego na rachunek bankowy funduszu.

 

VII. ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ. ODZIEŻ I OBUWIE ROBOCZE

Zarządzeniem wewnętrznym Nr 2/01/08 Kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Knyszynie z dnia 1 stycznia 2008 r. określone zostały sposoby zaopatrzenia pracowników w odzież i obuwie robocze, środki czystości oraz zasady gospodarowania mieniem.

Środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze w 2008 roku – dla pracowników stałych - były wydawane zgodnie z w/w zarządzeniem. Dla pracowników okresowych nie wydawano środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego. Nie wypłacano ewentualnie ekwiwalentu.

Środki ochrony osobistej były wydawane zgodnie z zarządzeniem.

 

VIII. URLOPY

W ZGKiM opracowany został plan urlopów – dokument, w którym uwzględniono wszystkie przewidywane w 2008 r. urlopy. Plan urlopów został podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie ZGKiM.

Plan urlopów w ZGKiM nie był przestrzegany.

Urlop niewykorzystany przez pracownika w roku kalendarzowym, w którym nabył do niego prawo, powinien zostać udzielony najpóźniej do końca pierwszego kwartału następnego roku kalendarzowego, czyli do 31 marca następnego roku

            Poniżej przedstawiono zestawienie zaległego urlopu pracowników ZGKiM

 

Lp.

Nazwisko i imię

Stan urlopów

1

Anszczak Jan

2007

2008

2

Cimoch Andrzej

 

18

3

Dzięgielewski Jan

 

15

4

Filipczuk Celina

 

1

5

Grelecki Karol

 

5

6

Hryniewicki Janusz Jerzy

 

23

7

Mnich Tadeusz

1

26

8

Bielski Jerzy

 

13

9

Zalewski Tadeusz

 

12

10

Kudzinowska Barbara

 

4

11

Mosiejewska Ilona

 

4

12

Romanowicz Jan Edward

 

16

13

Purta Stanisław

 

18

14

Bukrym Leszek

 

14

15

Snarski Wiesław

 

8

16

Piasecki Witold

 

2

17

Rafałowski Andrzej

 

5

Stan na 31 stycznia 2009 r.

 

IX. WYNAGRODZENIA PRACOWNIKÓW ZGKIM A ZAPISY UCHWAŁY NR 80/08 RADY MIEJSKIEJ W KNYSZYNIE

Uchwałą Nr 80/08 Rady Miejskiej w Knyszynie z dnia 31 marca 2008 roku w sprawie uzgodnienia wartości jednego punktu do sporządzenia tabeli miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego oraz najniższego wynagrodzenia zasadniczego pracowników zatrudnionych w gminnych samorządowych jednostkach organizacyjnych gminy Knyszyn ustalono:

  • najniższe wynagrodzenie zasadnicze w I kategorii zaszeregowania do określenia tabel miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego w wysokości 750 zł..
  • wartość jednego punktu do ustalenia miesięcznych stawek wynagrodzenia zasadniczego pracowników ZGKiM w wysokości 4 zł.

W wyniku analizy wynagrodzeń zasadniczych pracowników ZGKiM stwierdzono, iż wynagrodzenia te są zgodne z zasadami określonymi w Uchwale Nr 80/08 Rady Miejskiej w Knyszynie z dnia 31 marca 2008 roku z uwzględnieniem art. 3 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego tj. Wysokość miesięcznych kwot wynagrodzenia zasadniczego może być wyższa lub niższa od ustalonych w sposób, o którym mowa w ust. 3, nie więcej jednak niż o 10 %. Podwyższenie lub obniżenie nie więcej niż o 10 % nie dotyczy najniższego wynagrodzenia zasadniczego”

 

X. AKTA SPRAW. ARCHIWIZACJA

Przedmiotem kontroli w w/w punkcie były następujące zagadnienia:

  1. terminowość załatwiania spraw,
  2. wykonywanie czynności techniczno – kancelaryjnych i prowadzenie dokumentacji biurowej,
  3. przestrzeganie przepisów KPA oraz instrukcji kancelaryjnej.

Badaniom kontrolnym poddano następujące teczki aktowe:

a)      Zgkim 7060 – Wysypiska śmieci – utrzymanie, eksploatacja i utylizacja

b)      Zgkim 5220 – Współdziałanie z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości

c)       Zgkim 2325 – Paliwo

W wyniku przeprowadzonych badań kontrolnych stwierdzono:

Ad a)

  • Prawidłowy opis teczki aktowej (tj. prawidłowa nazwa jednostki i komórki organizacyjnej, prawidłowa kategoria archiwalna, prawidłowy symbol i hasło klasyfikacyjne, rok założenia),
  • Rejestracja spraw prowadzona nieprawidłowo. W teczce aktowej znajdują się miesięczne karty przekazania odpadów. W spisie spraw opisano to „karty przekazania odpadów od stycznia do grudnia 2008 roku”. Zgodnie z instrukcją kancelaryjną każda karta przekazania odpadów za dany miesiąc 2008 r. powinna w spisie spraw być zarejestrowana oddzielnie.
  • Prawidłowy porządek chronologiczny w prowadzonych sprawach,

 

 

Ad b)

  • Prawidłowy opis teczki aktowej (tj. prawidłowa nazwa jednostki i komórki organizacyjnej, prawidłowa kategoria archiwalna, prawidłowy symbol i hasło klasyfikacyjne, rok założenia),
  • Rejestracja spraw prowadzona prawidłowo,
  • Prawidłowy porządek chronologiczny w prowadzonych sprawach,
  • Nieprawidłowa numeracja w aktach spraw. Brak znaku spraw w aktach (pismach),
  • Terminowość w załatwianiu spraw (wszelkie sprawy załatwione zostały w terminie).

 

Ad c)

  • Prawidłowy opis teczki aktowej (tj. prawidłowa nazwa jednostki i komórki organizacyjnej, prawidłowa kategoria archiwalna, prawidłowy symbol i hasło klasyfikacyjne, rok założenia),
  • Rejestracja spraw prowadzona nieprawidłowo. W teczce aktowej znajdują się miesięczne karty rozliczenia paliwa. W spisie spraw opisano to „rozliczenie paliwa wszystkich pojazdów styczeń - grudzień 2008”. Zgodnie z instrukcją kancelaryjną karty rozliczenia paliwa za dane miesiące 2008 r. powinny w spisie spraw być zarejestrowana oddzielnie (tj. karty za miesiąc styczeń powinny być zarejestrowane pod jednym numerem itd.).
  • Prawidłowy porządek chronologiczny w prowadzonych sprawach,
  • Nieprawidłowa numeracja w aktach spraw. Brak znaku spraw w aktach.

 

Archiwizacja akt nie jest prowadzona na bieżąco. W 2008 roku ZGKiM nie przekazał akt do archiwum zakładowego.

 

XI. ZAKRESY CZYNNOŚCI

Poinformowanie pracownika o obowiązujących go obowiązkach następuje – zwyczajowo w ZGKiM – poprzez wręczenie mu zakresu czynności. Wszyscy pracownicy ZGKiM w Knyszynie otrzymali zakresy czynności.

Zakresy czynności sprzed 2005 roku wymagają aktualizacji w związku z wejściem w życie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2005 r. Nr 146, poz. 1222 z późn. zm.).

 

XII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ PORZĄDKOWA PRACOWNIKA

Naruszenie przez pracownika spoczywających na nim obowiązków może stanowić podstawę do ukarania. Przewidziany w Kodeksie pracy katalog kar porządkowych jest katalogiem zamkniętym. Obejmuje on karę upomnienia, karę nagany i karę pieniężną. Za jedno przekroczenie pracownik może być ukarany tylko jedną karą porządkową.

W ZGKiM w okresie podlegającym kontroli nałożono dwie kary porządkowe;

  1. Pani Celinie Filipczuk – za samowolne opuszczenie pracy w dniu 14 sierpnia 2008 r. – nałożono karę upomnienia,
  2. Panu Karolowi Greleckiemu – za stawienie się do pracy w dniu 17 września 2008 r. w stanie nietrzeźwości – nałożono karę nagany oraz karę pieniężną w postaci obniżenia o 50% premii za miesiąc wrzesień. W dniu 24 lutego 2009 r. Kierownik ZGKiM – po zapoznaniu się orzecznictwem – wycofał karę nagany, pozostawiając w mocy karę pieniężną. Zgodnie z art. 108 § 3 Kodeksu pracy kara pieniężna za jedno przekroczenie, jak i każdy dzień nieusprawiedliwionej nieobecności nie może być wyższa od jednodniowego wynagrodzenia pracownika. W powyższym przepadku kara pieniężna przekroczyła kwotę jednodniowego wynagrodzenia pracownika.

 

XIII. KARTY DROGOWE

Przeprowadzono analizę kart drogowych za okres październik – listopad 2008 roku.

W kartach stwierdzono następujące uchybienia:

 

  1. Śmieciarka Sk1

·         W karcie drogowej z 2.10.2008 r. stwierdzono błąd przy obliczeniu ilości przejechanych kilometrów. Błąd skutkuje w późniejszych kartach drogowych.

·         Od dnia 22.10.2008 r. do końca badanego okresu brak jest na kartach drogowych podpisu osoby zlecającej wyjazd

·         W karcie drogowej z 26.11.2008 r. stwierdzono błąd przy obliczeniu ilości przejechanych kilometrów. Błąd skutkuje w późniejszych kartach drogowych.

W badanym okresie:

Przejechano łącznie – 1325 kilometrów

Zużyto łącznie – 532 litrów paliwa

Wykonano łącznie – 43 zrzuty śmieci na wysypisko

Norma spalania na 100 km – 20 litrów

Norma spalania na jeden zrzut – 6 litrów

Spalanie wg normy w badanym okresie – 523 litry paliwa

  1. Beczkowóz Star 1142

·         Dnia 7.11.2008 r. brak jest na karcie drogowej podpisu osoby potwierdzającej sprawność samochodu do wyjazdu. Zgodnie z zapisem na karcie OC wykonano.

·         Dnia 11.11.2008 r. brak jest na karcie drogowej podpisu osoby zlecającej wyjazd.

W badanym okresie:

Przejechano łącznie – 70 kilometrów

Zużyto łącznie – 64 litry paliwa

Wykonano łącznie – 0 zrzutów nieczystości płynnych

Norma spalania na 100 km – 20 litrów

Norma spalania na jeden zrzut – 1,2 litra

Spalanie wg normy w badanym okresie – 14 litrów paliwa

 

  1. Żuk – Hydrofornia

·         Brak wykonania OC samochodu w badanym okresie.

·         Brak podpisu osoby wystawiającej kartę drogową.

W badanym okresie:

Przejechano łącznie – 1114 kilometrów

Zużyto łącznie – 209 litrów paliwa

Norma spalania na 100 km – 19 litrów LPG

Spalanie wg normy w badanym okresie – 212 litrów paliwa

 

  1. Fiat Ducato

·         Karty drogowe prowadzone są prawidłowo. Nie stwierdzono uchybień.

W badanym okresie:

Przejechano łącznie – 6994 kilometrów

Zużyto łącznie – 644.67 litrów paliwa

Norma spalania na 100 km – 9 litrów paliwa

Spalanie wg normy w badanym okresie – 629,46 litrów paliwa

 

  1. Autosan A9-09

·         Karty drogowe prowadzone są prawidłowo. Nie stwierdzono uchybień.

W badanym okresie:

Przejechano łącznie – 5824 kilometrów

Zużyto łącznie – 1465,85 litrów paliwa

Norma spalania na 100 km – 24 litrów paliwa

Spalanie wg normy w badanym okresie – 1397,76 litrów paliwa

 

Przeprowadzono wyrywkową kontrolę zgodności zapisów karty drogowej z tachografem

Dzień: 08.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.40

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.40

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.30

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.40

Dzień: 29.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.40

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.50

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.30

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.50

Dzień: 31.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.40

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.40

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.30

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.00

Dzień: 04.11.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.40

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.40

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.30

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.25

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.40

Dzień: 12.11.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.40

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.25

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.00

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.05

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.25

 

  1. Autosan H6-06

·         Karty drogowe prowadzone są prawidłowo. Nie stwierdzono uchybień.

W badanym okresie:

Przejechano łącznie – 6355 kilometrów

Zużyto łącznie – 1297 litrów paliwa

Norma spalania na 100 km – 19 litrów paliwa

Norma spalania ogrzewania na 1 godz. – 3 litry

Liczba godzin ogrzewania – 25,5

Spalanie wg normy w badanym okresie – 1283,95litrów paliwa

 

Przeprowadzono wyrywkową kontrolę zgodności zapisów karty drogowej z tachografem

Dzień: 03.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.20

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.35

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.10

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.25

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.00

Dzień: 10.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.20

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.30

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.25

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 14.50

Dzień: 13.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.20

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.30

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.10

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.30

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.15

Dzień: 17.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.20

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.35

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.25

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.10

Dzień: 30.10.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.20

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.30

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.25

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.50

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.50

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              16.00

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.40

Dzień: 10.11.2008 r.

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (karta drogowa)             6.20

Wyjazd na przywóz dzieci do szkoły (tachograf)                    6.35

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (karta drogowa)                       9.00

Przejazd z przywozu dzieci do szkoły (tachograf)                   8.35

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (karta drogowa)                13.20

Wyjazd na odwóz dzieci ze szkoły (tachograf)                                   13.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (karta drogowa)              15.30

Przejazd z odwozu dzieci ze szkoły (tachograf)                                 15.00

 

  1. Koparka Ostrówek

·         Od dnia 16.10.2008 r. do końca badanego okresu brak jest na kartach drogowych podpisu osoby zlecającej wyjazd

Przejechano łącznie – 102 mg

Zużyto łącznie – 663 litry paliwa

Norma spalania na 100 km – 6,5 litra paliwa

Spalanie wg normy w badanym okresie – 663 litrów paliwa

 

  1. Ciągnik C-355

·         Od dnia 3110.2008 r. do końca badanego okresu brak jest na kartach drogowych podpisu osoby zlecającej wyjazd

Przejechano łącznie – 102 mg

Zużyto łącznie – 375 litrów paliwa

Norma spalania na 100 km – 5 litra paliwa

Spalanie wg normy w badanym okresie – 375 litrów paliwa

 

  1. Ciągnik C-360

·         Od dnia 16.10.2008 r. do końca badanego okresu brak jest na kartach drogowych podpisu osoby zlecającej wyjazd

Przejechano łącznie – 93 mg

Zużyto łącznie – 475,02 litrów paliwa

Norma spalania na 100 km – 5 litrów paliwa

Spalanie wg normy w badanym okresie – 465 litrów paliw

 

Na tym protokół zakończono.

Knyszyn, 06.03.2009 r.

 

Podpisy osób kontrolujących:

1.       Robert Kondrakiewicz                            ……………………………………..,

Przedstawiciel jednostki kontrolowanej:

1.       Jan Edward Romanowicz                                   ……………………………………..,

 

Metryka strony

Udostępniający: Sekretarz Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Urszula Marta Puławska

Wprowadzający: Urszula Marta Puławska

Data wprowadzenia: 2010-01-12

Data modyfikacji: 2010-01-12

Opublikował: Urszula Marta Puławska

Data publikacji: 2010-01-12